Долоньки добра або особливості інклюзивної освіти
20 листопада весь світ відзначав День дитини. Діти – це найважливіший скарб нашого суспільства. І від того, як ми їх виховуємо, в доброті та любові чи навпаки, залежить наше майбутнє.
У цей час не могли не згадати про дітей з особливими освітніми потребами, адже вони, як ніхто, потребують нашого піклування та толерантного ставлення.
Саме цій тематиці було присвячене тренінгове заняття для педагогів-вихователів, що відбулося 24 листопада на базі ЗДО «Малятко», у якому вже другий рік поспіль впроваджують інклюзивне навчання.
Тренінг проводили спеціалісти комунальної установи «Інклюзивно-ресурсного центру Борщагівської селищної ради». Директор установи Тіхонцева Катерина Ігорівна та вчитель-дефектолог Соломаха Ольга Василівна створили атмосферу доброзичливості та співпереживання, зуміли налагодити ефективну взаємодію учасників. Ведучі тренінгу донесли важливість та нагальність даної проблеми, адже на педагогів-дошкільників покладено важлива місія – виховання нового покоління із високими моральними цінностями та орієнтирами, а також полегшення соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами.
Серед гостей тренінгу були присутніми асистенти вихователів із ЗДО «Совенятко» (Софіївська Борщагівка). Даний заклад у цьому році відкрив дві групи для дітей з ООП. Директорка ЗДО «Малятко» Кривоцюк Ольга Михайлівна із радістю поділилась досвідом власного колективу у впровадженні інклюзивної освіти.
За результатами проведеного тренінгу педагоги отримали цікаві знання та практичні навички, засвоїли 7 прийомів, які допоможуть вихователям та їх асистентам в роботі в інклюзивних групах.
Адже, інклюзія – це підхід, за якого кожна дитина має стати повноцінним членом колективу, незалежно від її особливостей. Плекаємо надію, що з добротою та любов’ю у серці здолаємо всі перешкоди та негаразди, що випали на долю наших вихованців.